cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
diego_rocha
Community Participant

É possível exportar informações de alunos que enviaram arquivo em uma tarefa ou fórum, mas não foram avaliados pelo professor?

Jump to solution

É possível exportar informações de alunos que enviaram arquivo em uma tarefa ou fórum, mas não foram avaliados pelo professor?

199741_pastedImage_3.png

199743_pastedImage_5.png

Por exemplo: temos o caso de um supervisor poder apresentar a planilha exportada do canvas, e o campo de nota do aluno está em branco. Mas o aluno fez a tarefa no prazo, mas o o professor não avaliou a tarefa.

Teria alguma forma de exportar essa informação de envios em algum lugar?

1 Solution

Accepted Solutions
nr2522
Community Champion

Ola, Diego. Aqui poucos falam portuguese (e eu nao sei como escrever com acentos em Windows; uso Mac em casa).

Na pagina da tarefa, ha um "link" que diz "Baixar envios". Penso que isto te da o que procuras.

Translation:

Is it possible to export information from students who sent a file in an assignment or forum, but haven't been graded by the instructror?

My answer:

Hi, Diego. Here few speak Portuguese (and I don't know how to type with accents on Windows; I use Mac at home). On the assignment page, there is a link which says "Download submissions". I think this will give you what you're looking for.

View solution in original post

2 Replies
nr2522
Community Champion

Ola, Diego. Aqui poucos falam portuguese (e eu nao sei como escrever com acentos em Windows; uso Mac em casa).

Na pagina da tarefa, ha um "link" que diz "Baixar envios". Penso que isto te da o que procuras.

Translation:

Is it possible to export information from students who sent a file in an assignment or forum, but haven't been graded by the instructror?

My answer:

Hi, Diego. Here few speak Portuguese (and I don't know how to type with accents on Windows; I use Mac at home). On the assignment page, there is a link which says "Download submissions". I think this will give you what you're looking for.

View solution in original post

EderAoki1
Community Participant

Se você tiver acesso aos relatórios administrativos, acredito que uma possibilidade é o relatório Student Submissions