Kvaliken

Jump to solution
mnbhati
Community Novice

Hva betyr dette ordet i fohold med CANVAS? Også, hvor kan jeg finne gamle Question papers i Canvas?

Dette spørsmålet er oversatt med Google Translate.

Subject: qualification

Message: What does this word mean in terms of CANVAS? Also, where can I find old Question papers in Canvas?

0 Likes
1 Solution
Chris_Hofer
Community Coach
Community Coach

Hallo der,  @mnbhati  Welcome

Tilgi min nordmann. Jeg bruker Google Translate for å komponere dette svaret til deg.  Jeg er ikke sikker på om du skjønte dette eller ikke, men du har lagt ut spørsmålet ditt på det globale nettstedet Canvas Community der folk fra hele verden kommer for å stille spørsmål, foreslå nye Feature Ideas, samarbeide med andre, skrive blogginnlegg, gå gjennom " hvordan du "skrev guider og videoopplæringer, og mye mer ... alt om lerret. Spørsmålet ditt høres veldig spesifikt ut på et kurs du kan ta på skolen din. Og jeg er ikke sikker på at flertallet av mennesker her i samfunnet ikke ville være i stand til å svare på dette spørsmålet fordi vi ikke har tilgang til skolens lerretsmiljø eller ditt aktuelle kurs. Jeg vil anbefale deg å kontakte instruktøren din for å se om han / hun kan hjelpe med å svare på dette spørsmålet. Her er en guide for hvordan du kontakter instruktøren din: How do I get help with Canvas as a student?

Jeg håper dette vil være til hjelp for deg. Lykke til!

Hello there, Mumal...

Please forgive my Norwegian.  I am using Google Translate to compose this response to you.  I am not sure if you realized this or not, but you have posted your question in the global Canvas Community website where people from all over the world come to ask questions, suggest new Feature Ideas, collaborate with others, write blog posts, review "how to" written guides and video tutorials, and a whole lot more...all about Canvas. Your question sounds very specific to a course that you might be taking at your school. And, I'm not sure that the majority of people here in the Community wouldu be able to help answer this question because we do not have access to your school's Canvas environment or your course in question. I would recommend that you reach out to your instructor to see if he/she can help answer this question. Here is a Guide on how to contact your instructor: How do I get help with Canvas as a student?

I hope this will be helpful to you. Good luck!

View solution in original post

0 Likes