cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Hoe upload ik media in Canvas Studio?

Hoe upload ik media in Canvas Studio?

Je kunt video- of audiobestanden uploaden in Canvas Studio met behulp van de knop Toevoegen (Add) of door de bestanden naar de pagina Mijn bibliotheek (My Library) te slepen. Media kan vanaf elke pagina in je account worden geüpload. Nadat een mediabestand is geüpload, kun je alle regelaars en instellingen beheren.

Je kunt in een keer tegelijk meerdere specifieke mediabestanden uploaden. De maximale bestandsgrootte voor het uploaden van mediabestanden is 10 GB. Meer informatie over ondersteunde bestandsindelingen.

Media uploaden

Om een video- of audiobestand te uploaden, sleep je het bestand naar Studio [1] en zet het daar neer of je klikt op het pictogram Toevoegen (Add) [2].

Mediabestand toevoegen

Mediabestand toevoegen

Nadat je op het pictogram Toevoegen (Add) hebt geklikt, kun je bestanden slepen en neerzetten, door bestanden bladeren of een YouTube-video toevoegen.

Om bestanden te selecteren voor uploaden, klik je op de knop Door bestanden bladeren (Browse Files) [1], zoek en selecteer je het bestand(en) op je computer [2] en klik je op de knop Kiezen (Choose) of Openen (Open) [3].

YouTube-video toevoegen

YouTube-video toevoegen

Om een YouTube-video toe te voegen, kopieer en plak je de YouTube-link in het URL-veld [1] en klikt dan op de knop Toevoegen (Add) [2].

Voortgangsbalk bekijken

Voortgangsbalk bekijken

De voortgangsbalk toont de uploadstatus van je mediabestand.

Media weergeven

Media weergeven

Wanneer het uploaden en verwerken van de media is afgelopen, kun je de media weergeven door op de media te klikken.

Media beheren

Media beheren

Wanneer je media uploadt, heb je toegang tot alle regelaars en instellingen. Je kunt de media delen of een openbare link of insluitingscode krijgen [1], de media downloaden [2], de media verwijderen [3], ondertiteling toevoegen [4] en details en tags bewerken [5].

Wanneer gebruikers je media hebben weergegeven, kun je hun opmerkingen zien [6] en de gebruikersanalyse bekijken [7].

If you have a suggestion to improve this guide, or if you want to recommend corrections, please share your feedback