cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted
Community Member

Avaliação de atividades da Tutoria [Evaluation of Tutorship Activities]

Como avaliar o desempenho de atividade do tutor, via relatórios?

Existe alguma ferramenta para auxiliar o trabalho da equipe da tutoria e para o supervisor de tutores? Há algum pluggin?

Translation from Google Translate:

How to evaluate the activity of the tutor, via reports?

Is there any tool to assist the work of the mentoring team and the tutor supervisor? Is there any pluggin?

0 Kudos
1 Reply
Highlighted
Community Coach
Community Coach

Good morning, tutoria.ead@unifil.br...

I am using Google Translate to translate my response to you.

I am reviewing older questions here in the Canvas Community, and I came across your question.  I am sorry to see that your question has been sitting here unanswered since June 19, 2019.  It appears as though you may have stumped members of the Community with your question.  Have you been able to find any solutions on your own since you first posted your question in June?  Or, are you still looking for some help from the Community?  If you could please come back to this topic to provide an update for us, that would be helpful.  For the time being, I am going to mark your question as "Assumed Answered" ... not because we've been able to find an answer for you ... but more because we haven't heard back from you in almost six months.  However, that won't prevent you or others from posting additional questions and/or comments below that are related to this topic.  I hope that's okay with you, Fernanda.  Looking forward to hearing back from you soon.

Bom dia, tutoria.ead@unifil.br...

Estou usando o Google Tradutor para traduzir minha resposta para você.

Estou analisando perguntas mais antigas aqui na Comunidade Canvas e me deparei com sua pergunta. Lamento ver que sua pergunta está sendo respondida aqui desde 19 de junho de 2019. Parece que você pode ter surpreendido os membros da Comunidade com sua pergunta. Você conseguiu encontrar soluções por conta própria desde que publicou sua pergunta em junho? Ou você ainda está procurando ajuda da Comunidade? Se você puder voltar a este tópico para fornecer uma atualização para nós, isso seria útil. Por enquanto, vou marcar sua pergunta como "Assumida Respondida" ... não porque conseguimos encontrar uma resposta para você ... mas mais porque não recebemos notícias suas há quase seis meses. No entanto, isso não impedirá que você ou outras pessoas publiquem abaixo perguntas e / ou comentários adicionais relacionados a este tópico. Espero que esteja tudo bem com você, Fernanda. Ansioso para ouvir de você em breve.

0 Kudos
Labels