cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
xavier_duque
Community Member

Informes de personas registradas en CANVAS

Hoka, estoy ejecutando informes con el fin de saber las las personas (usuarios) que se han creado en la plataforma, sin embargo al revisar el informe, he notado que no tengo toda la información en mi caso solo tengo 1232 registros, pero realmente son como 1400. Pregunta que paso con los demás registros.????

Saludos cordiales

Xavier Duque

ISTER

Reports of people registered in CANVAS

Hello, I am running reports in order to know the people (users) that have been created in the platform, however when reviewing the report, I have noticed that I do not have all the information in my case I only have 1232 records, but they really are like 1400. Question what happened with the other records. ????

Best regards

Xavier Duque
ISTER

0 Kudos
2 Replies
stuart_ryan
Community Coach
Community Coach

Hola  @xavier_duque ,
Tengo algunas preguntas para aclarar:

¿De dónde vino la estadística 1400? Me gustaría asegurarme de saber de dónde proviene esta estadística para saber dónde no coincide.

¿Borras algún usuario en Canvas? Tendría que profundizar más para aclarar, pero esto podría ser una razón para que no aparezcan en ese informe.

También me gustaría comprobar, ¿está ejecutando un informe de Canvas nativo? ¿O es una que tu institución ha creado?

¿Espero escuchar de usted?
Gracias,
Estuardo

Original from Google Translate:

Hi Ister,
I have a few questions to clarify:

Where did the 1400 statistic come from? I would like to ensure I know where this statistic comes from to know where it is not matching.

Do you delete any users in Canvas? I would have to dig deeper to clarify, but this could be a reason for them not to show on that report.

I would also like to check, are you running a native Canvas report? Or is it one your institution has created?

I look forward to hearing from you?
Thanks,
Stuart

Robbie_Grant
Community Coach
Community Coach

@xavier_duque ,

¿Pudiste encontrar una respuesta a tu pregunta? Continuaré y marcaré esta pregunta como respondida porque no ha habido más actividad en un tiempo, así que asumo que tiene la información que necesita. Si todavía tiene alguna pregunta sobre esto o si tiene información que desea compartir con la comunidad, por favor, vuelva y deje un comentario. Además, si una de las respuestas anteriores ha respondido a esta pregunta, no dude en marcarla como correcta.

Robbie

Were you able to find an answer to your question? I am going to go ahead and mark this question as answered because there hasn't been any more activity in a while so I assume that you have the information that you need. If you still have a question about this or if you have information that you would like to share with the community, by all means, please do come back and leave a comment. Also, if this question has been answered by one of the previous replies, please feel free to mark that answer as correct.

Robbie