Intradesk mogelijk? [Intradesk possible?]

Jump to solution
sylvie_schittec
Community Novice

Beste

We zijn volop bezig met het opstarten van Canvas in onze Campus Spermalie. We hebben de volgende vraag. In onze vorige leeromgeving Smartschool hadden we een intradesk, waarin we belangrijke info weergeven voor personeelsleden.

In Canvas heb ik hiervoor de cursus: algemene informatie voor personeelsleden gemaakt. Via modules heb ik zo de intradesk aangemaakt, met een aantal testonderdelen. Ik wil echter het volgende bekomen.

Voorbeeld:

Jaarplannen:

   Archief:

   Huidig jaar

Leerplannen:

   Mode

   Toerisme

Maw meerdere subniveaus ...

Als bijlage kan je zien tot waar ik gekomen ben. Kunnen jullie mij aanraden op welke manier ik hiervoor best te werk ga? Ik wil immers geen verloren werk hiervoor doen.

De intradesk is voor ons belangrijk, omdat personeelsleden dit vaak raadplegen.

Alvast dank voor jullie feedback.

Mvg

Sylvie Schittecatte

Translation from Google Translate:

Best

We are fully engaged in starting up Canvas in our Campus Spermalie. We have the following question. In our previous Smartschool learning environment we had an intradesk, in which we display important information for staff members.

For this I created the course: general information for staff members in Canvas. I created the intradesk via modules, with a number of test components. However, I want the following. Example: Annual plans: Archive: Current year Curricula: Fashion Tourism

In other words, multiple sub-levels ... You can see where I came as an attachment. Can you advise me on the best way to do this? After all, I don't want to do a lost job for this. The intradesk is important for us, because staff members often consult this. Thanks in advance for your feedback.

Best regards Sylvie Schittecatte

0 Likes
1 Solution
Stef_retired
Instructure Alumni
Instructure Alumni

 @sylvie_schittec ‌ has posted this question again at https://community.canvaslms.com/thread/42780-intradesk-possible , so we've locked this one to keep the conversation unified in one spot.

View solution in original post

0 Likes