AnsweredAssumed Answered

Página de Error en CANVAS// Page Error inside of Canvas

Question asked by Luis Calle on Sep 29, 2017
Latest reply on Jan 30, 2018 by chofer@morainepark.edu

SPANISH

Primero, quiero saludar a todos y presentarme. Soy nuevo en la comunidad, ruego me disculpen si ignoro algún protocolo que deba seguir para hacer mi consulta. Soy Ingeniero, trabajando para una empresa de capacitación en Chile.

Datos Relevantes: Tenemos CANVAS instalado en un servidor propio (dominio propio), realizamos la Última actualización con fecha 26/08/2017 desde BITNAMI.

Consulta: Al ingresar a "evaluaciones", "páginas", "resultados", "discusiones" dentro de un curso, se genera una página de error, también ocurre cuando ingresamos a la cuenta de administrador y hacemos clic en "configuraciones". Les dejo fotos del error que aparece. Alguien sabe ¿a qué se debe esto? ¿Es un problema de configuración o de la instalación de CANVAS en el servidor? Agradezco de antemano sus respuestas, saludos.

ENGLISH

First, I greet everyone and introduce myself. I am new in the community, please excuse me if I ignore any protocol that I must follow to make my query. I am an engineer, working for a training company in Chile. Relevant Data: We have CANVAS installed on our own server (own domain), we made the last update on 08/26/2017 from BITNAMI. Query: When entering to "evaluations", "pages", "results", "discussions" inside of course, a page error is generated, this also happens when we enter to the administrator account and click on "configurations".

I leave you photos of the error that appears. Someone knows what this is? Is it a configuration problem or CANVAS installation on the server? Thank and regards.

Outcomes