AnsweredAssumed Answered

Costos y accesibilidad

Question asked by Ana María Rico Alayón on Jan 15, 2019
Latest reply on Jan 16, 2019 by Stuart Ryan
Hola!!!
Muchas gracias por tu rápida respuesta. Me ha sido de una gran utilidad.
Estoy haciendo un posgrado en Educación y Tecnología y tengo que analizar la plataforma Canvas. He conseguido muchas respuestas analizando en la web, pero aún tengo algunas otras preguntas en las que tal vez me puedas ayudar.
. La licencia de Canvas es por única vez o se tiene que renovar por suscripción?
. El costo lo fijan por la cantidad de usuarios o por el tiempo transcurrido?
. Cuál es el precio actual promedio para una institución?
. Qué funciones de accesibilidad tiene? Contraste por colores? Puede ser leído por un software de lectura para ciegos? Se pueden subtitular videos? Se pueden cambiar los colores para mayor contraste?
. Además del modelo de negocios y del modelo educativo, se utiliza la plataforma Canvas para otros emprendimientos?
Estaría muy agradecida si me pueden ayudar con estas dudas
Muchas gracias
Ana María

Translation from Google Translate:

Hello!!!

Thank you very much for your quick response. It has been very useful for me.

I'm doing a graduate degree in Education and Technology and I have to analyze the Canvas platform. I have got many answers analyzing on the web, but I still have some other questions that you can help me with.

Is the canvas license one-time or does it have to be renewed by subscription?

The cost is fixed by the number of users or by the time elapsed?

What is the current average price for an institution?

What accessibility features do you have? Contrast by colors? Can it be read by a reading software for the blind? Can you subtitle videos? Can the colors be changed for higher contrast?

In addition to the business model and the educational model, is the Canvas platform used for other ventures? I would be very grateful if you can help me with these doubts

Thank you Ana Maria

Outcomes