Hvordan får jeg et offentligt link eller indlejringskode til medier i Canvas Studio?

Du kan oprette et offentligt link og en indlejringskode til dine medier, så du kan vise dine Studio-medier på offentlige websteder. Du kan også deaktivere det offentlige link og kode til at integrere for at fjerne adgangen til mediefilen.

Denne lektion viser dig, hvordan du får et link en eller integreret kode direkte fra siden Mine uploads. Du kan dog se linket og koden, når du ser medier.

Bemærk: 

  • Analyse og kommentarer er ikke tilgængelige for medier, der vises via et delt link.
  • Visning af offentlige links og indlejringskoder er en kontotilladelse. Hvis du ikke kan se fanen Links, har din institution begrænset denne funktion for alle brugere undtagen Canvas Studio-administratorer.
  • Hvis du vil inkludere kommentarer, når du indlejrer medier, skal du indlejre gennem Studio LTI-værktøjet. Lær at indlejre medier i Canvas.

Del medie

Del medie

Find mediet på siden Mit bibliotek, klik på ikonet Indstillinger [1], og klik derefter på linket Del medier (Share Media) [2].

Bemærk: Du kan også dele medier fra menuen Indstillinger for Studio Media Player.