Hoe neem ik contact op met Canvas Support?

Afhankelijk van het instituut kunnen Canvas-gebruikers contact opnemen met Canvas Support via het Help-menu in de Globale Navigatie van Canvas op het web, of via de Help-optie in het gebruikersmenu van een van de mobiele apps van Canvas. De supportmedewerkers van Canvas zijn opgeleid om alle Canvas-gebruikersrollen te helpen, inclusief cursisten, cursusleiders en waarnemers/ouders/verzorgers.

Instituten kunnen hun Help-menu zowel aanpassen door hulpmateriaal toe te voegen dat ze hun gebruikers willen laten gebruiken, als aanpassen voor specifieke rollen. In de Canvas-documentatie worden de standaardmenuopties weergegeven. De opties die voor jou in Canvas worden weergegeven, kunnen afwijken van de schermafbeeldingen in de onderstaande referentielessen.

Canvas via het internet

Cursusleiders/Docenten: Hoe kan ik als cursusleider hulp krijgen bij Canvas?

Cursisten: Hoe kan ik als cursist hulp krijgen bij Canvas?

Ouders/waarnemers Hoe kan ik als waarnemer hulp krijgen bij Canvas?

Beheerders: Neem contact op met Canvas Support om problemen met Canvas te rapporteren. Wanneer je hulp nodig hebt met het beheren van de Canvas-account van je instituut, kun je contact opnemen met je Customer Success Manager (CSM).

Wat moet ik doen als er geen Help-knop is in mijn Globale Navigatie?

In sommige gevallen kan het Help-menu helemaal zijn uitgeschakeld. Als je het Help-menu in Canvas niet kunt zien, kun je het ondersteunend materiaal gebruiken dat je is vertrekt door je instituut, of contact opnemen met de IT-afdeling van je instituut. Als je vraag publiekelijk kan worden gedeeld, kun je overwegen de vraag aan de Canvas Community te stellen.

Hoe krijg ik meer informatie over de ondersteuningsniveaus van Canvas?

Meer informatie over de beschikbare ondersteuningsniveaus vind je op de webpagina Canvas ondersteuningsvoorwaarden.