Mac Os X Lion 10.7.5 fungerer ikke med canvas?

Jump to solution
mafr13ab
Community Novice

Hej,

Canvas fungerer ikke på min Imac. Problemet er opstået her for et par dage siden. Kan det være at mit styresystem er for gammelt og ikke fungerer med canvas?

Jeg har en Imac med et ældre styresystem:

Software  Mac OS X Lion 10.7.5 (11G63b)

Grafik  AMD Radeon HD 6970M 1024 MB

Hukommelse  4 GB 1333 MHz DDR3

Processor  3,1 Ghz Intel Core i5

27", medio 2011

Vh Maria

Denne meddelelse er blevet oversat ved hjælp af Google Translate.

Subject:

Mac Os X Lion 10.7.5 doesn't work with canvas?

Message:

Hi,

Canvas does not work on my Imac. The problem arose here a few days ago. Could my operating system be too old and not work with canvas?

I have an Imac with an older operating system:

Software Mac OS X Lion 10.7.5 (11G63b)

Graphics AMD Radeon HD 6970M 1024 MB

Memory 4 GB 1333 MHz DDR3

Processor 3.1 Ghz Intel Core i5

27 ”, mid-2011

Vh Maria

0 Likes
1 Solution
Chris_Hofer
Community Coach
Community Coach

Denne meddelelse er blevet oversat ved hjælp af Google Translate.

Hej  @mafr13ab . Velkommen til Canvas Community. Tak for dit spørgsmål. Jeg er ked af at se, at du har problemer med at få adgang til Canvas på din Mac. Desværre har jeg ikke en Mac selv, så jeg er ikke sikker på, hvor meget hjælp jeg kan give. Da jeg sammenlignede dine computerspecifikationer, som du leverede med denne vejledning, ser det ud til, at alt opfylder og / eller overskrider minimumssystemkravene .... medmindre jeg har overset noget.  What are the basic computer specifications for Canvas? 

Har du også prøvet en anden webbrowser såsom Google Chrome eller Mozilla Firefox? Jeg vil anbefale en af disse to webbrowsere, hvis du ikke har prøvet dem endnu. Her er en guide, der beskriver kompatible webbrowsere til din computer:

Which browsers does Canvas support? 

Jeg håber, at disse oplysninger vil hjælpe dig, Maria. Fortæl medlemmer fra Fællesskabet, hvis du har spørgsmål til disse oplysninger. Tak!

Hello  @mafr13ab . Welcome to the Canvas Community. Thank you for posting your question. I am sorry to see that you are having difficulties accessing Canvas on your Mac. Unfortunately, I do not have a Mac myself, so I'm not sure how much help I'll be able to provide. However, as I compared your computer specifications that you provided with this Guide, everything seems to meet and/or exceed the minimum system requirements....unless I've overlooked something.  What are the basic computer specifications for Canvas? 

Have you also tried a different web browser such as Google Chrome or Mozilla Firefox? I would recommend one of those two web browsers if you have not tried them yet. Here is a Guide that describes compatible web browsers for your computer:

Which browsers does Canvas support? 

I hope this information will be of help to you, Maria. Please let Community members know if you have any questions about this information. Thanks!

View solution in original post

0 Likes