Hvordan får jeg vist medieindsigt for mine Canvas Studio-medier?
I Canvas Studio kan du se detaljer om, hvordan brugere interagerer med og ser dine medier fra fanen Insights i Medier. Lær mere om Canvas Studio Insights.
Find medier
I Studio åbnes siden Mit bibliotek som standard. Biblioteket viser fliser til forhåndsvisning af medier, hvor det senest tilføjede medie vises først.
For at søge efter en mediefil skal du klikke på søge-ikonet [1]. For at filtrere medier efter titel skal du klikke på rullemenuen Sorter efter (Sort By) [2]. For at filtrere mediet efter samling eller billedtekststatus skal du klikke på rullemenuen Filtrer efter (Filter by) [3].
Åbn medier
Hold markøren over medieminiaturebilledet, og klik på knappen Vis (View).
Vælg fag
Hvis dine medier føjes til flere Canvas-fag, kan du vælge at se indsigter for et specifikt fag. Klik på Fagfilter (Course Filter) rulle-menuen [1]. Vælg derefter det fag, du vil se [2].
Åbn Insights
Klik på fanen Insights.
Vis Insights
Som standard viser Insights mediedata for alle studerende, der har set mediet [1]. Du kan dog også se indsigter for lærere og for alle brugerroller.
Insights viser oversigtsstatistikker [2], grafer, der illustrerer mediets unikke seere [3] og antal afspilninger [4], og en seerliste [5]. Lær mere om Canvas Studio Insights.