Hvad er konferencer?

Konferencer er primært benyttet til virtuelle forelæsninger, virtuelle kontortider og studiegrupper. De kan også benyttes til at demonstrere teknologier eller problemløse teknologiske problemer online. For at opnå den bedste ydelse skal konferencer begrænses til 25 brugere eller færre. Canvas integreres med BigBlueButton.

Bemærkninger:

  • Oprettelse af en konference er en kursustilladelse. Hvis du ikke kan oprette en konference, har din institution begrænset denne funktion.
  • Du kan få flere oplysninger om indstillinger for webkonferencer i Canvas’ ressourcer til webkonferencer.

Instruktør visning

Konferencer gør det nemt at udføre synkroniserede (realtid) forelæsninger for alle studerende i dit kursus. Konferencer tillader dig at udsende realtid-lyd, video, demo-applikationer på din laptop, dele præsentationer eller demonstrere online ressourcer.

Hvornår vil jeg bruge konferencer?

Hvornår vil jeg bruge konferencer?

Brug konferencer til at:

  • Komme i kontakt med dine studerende for online kontortid eller studiemøder designet til at hjælpe med at forberede en test.
  • Forbinde med dine kolleger for professionelle udviklingswebinarer.
  • Øve præsentationer online. Studerende kan opsætte præsentationsøvelser i deres studiegrupper.
  • Invitere specielle gæster til dit klasseværelse ved at tilføje dem som studerende eller observatør til dit kursus.
  • Udsende en live begivenhed eller forelæsning til studerende, der ikke kan være fysisk tilstede.
  • Optag dine konferencer, så studerende kan se dem på et senere tidspunkt. Optagelser bliver automatisk slettet 7 dage efter konferencen er afsluttet.

Studerende visning

Studerende kan oprette konferencer til at tale om kursusopgaver, værtsstudiegrupper og samarbejde om projekter.

Hvornår vil jeg bruge konferencer som studerende?

Hvornår vil jeg bruge konferencer som studerende?

Brug konferencer til at:

  • Forbinde med din instruktør til online kontortid eller studiemøder
  • Forbinde med medstuderende til gæstelærere eller faglige udviklingswebinarer
  • Øv dig i at præsentere online i studiegrupper eller med din instruktør i en klassekonference
  • Samarbejd i studiegrupper med gruppeprojekter eller andre kursusaktiviteter