Hvordan redigerer jeg som instruktør min profil i min brugerkonto?

Nogle institutioner kan aktivere en funktion i Canvas, der kaldes Profiler (Profiles). Profiler tillader dig at opdatere dit navn, foretrukne kontaktmetoder og alle personlige links for din konto. Dine profiloplysninger kan ses af alle brugere i kurset.

Bemærk: Hvis du ikke kan se Profilfanen i din brugernavigationsmenuen, er denne funktion muligvis ikke aktiveret for din institution.

Åbn profil

Åbn profil

I Global Navigation klik på linket for Konto [1], klik derefter på linket for Profil (Profile) [2].

Rediger profil

Klik på Rediger Profil knappen.

Bemærk:Hvis du ikke kan redigere din profil eller dine kommunikationskanaler, er det blevet deaktiveret af din institution.

Rediger Profilbillede

Rediger Profilbillede

For at overføre et profilbillede, skal du klikke på profilbillede (profile picture) ikonet.

Bemærk: Profilbilleder har en separat tilladelse fra profiler. Hvis du ikke ser rammen for profilbilledet, har din institution ikke aktiveret denne funktion.

Rediger navn og titel

Rediger navn og titel

Indtast dit navn i navnefeltet [1]. Indtast din titel i titelfeltet [2].

Rediger kontaktmetoder

Rediger kontaktmetoder

Hvis du er forbundet til webtjenester, skal du klikke på afkrydsningsboksen under webtjenesten for at indikere, hvordan du ønsker at blive kontaktet via den tjeneste [1]. For at tilføje yderligere tjenester skal du klikke på Administrer Registrerede Tjenester (Manage Registered Services) linket. Bemærk, at udvalgte tjenester vil ikke deles med andre kursus- / gruppemedlemmer, medmindre du tidligere har markeret afkrydsningsfeltet Deling på siden Administrer registrerede tjenester (Manage Registered Services).

Diskussionsikonet [2] vil automatisk vises som en kontaktmetode for Admins, så brugere kan kontakte dem igennem Canvas-konversationer. Det kan ikke vælges af andre brugere.

Bemærk: Som oprettet i din brugerprofil, vil e-mailadresser ikke vises som en kontaktmetode og er kun benyttet til Canvas-notifikationer. Canvas-brugere bør kontakte hinanden via Konversationer.

Rediger Biografi

Rediger Biografi

Indtast din biografi i biografifeltet. Du kan tilføje hobbier og interessante fakta om dig selv.

Gem Profil

Gem Profil

Klik på Gem Profil (Save Profile) knappen.