Hvordan ser jeg som instruktør min institutions offentlige fagindeks?

Offentligt fagindeks giver alle brugere i en institution mulighed for offentligt at se institutionens fagindeks i katalogformat. Du kan se et link til det offentlige fagindeks på siden Mine fag.

Bemærk: Det offentlige fagindeks er i øjeblikket en kontoindstilling. Hvis du ikke kan se faglinket, har din institution ikke aktiveret denne funktion. Lær, hvordan du kan medtage dit fag i det offentlige fagindeks.

Åbn kursus

Åbn kursus

I Global Navigation klik på linket for Fag [1], klik derefter på linket for Alle fag [2]

Gennemse flere fag

På sidepanelet Mine fag skal du klikke på linket Gennemse flere fag (Browse More Courses).

Se alle Kurser

Du kan se alle fag, der er medtaget i det offentlige fagindeks, med de senest oprettede fag vist først.

Du kan se fagets navn [1] og en beskrivelse, hvis der er en [2].

Søg fag

Du kan søge efter fag på flere forskellige måder. I feltet Navn [1] kan du skrive navnet på et fag.

Du kan også søge efter fag efter status. Hvis du kun vil se offentlige fag, skal du klikke på afkrydsningsfeltet Kun offentlige fag (Public courses only) [2]. Hvis du kun vil se kun fag med åben tilmelding, skal du klikke på afkrydsningsfeltet Kun fag med åben tilmelding (Open enrollment courses only) [3]. Fag med åbne tilmeldinger, som du kan tilslutte dig når som helst.

Når du er færdig med at vælge dine søgeindstillinger, skal du klikke på knappen Søg (Search) [4].

Vis fag

For at se et kursus skal du klikke på kursusnavnet [1]. Hvis et fag lader de studerende tilmelde sig selv, kan du tilslutte dig til faget til enhver tid ved at klikke på knappen Tilslut dig til dette fag (Join this Course) [2]. Du kan dog se faget først og tilmelde dig på fagets startside.