Skip to main content
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

Hoe kan ik als cursusleider de iCal-feed van de Kalender bekijken om me te abonneren op een externe kalender?

Find your school's Canvas URL

To find your school or institution's Canvas URL, begin typing the name of your school/institution. Results will appear after you type at least 3 characters. For best results be as specific as possible. If you can't find your school, try using any part of your school's name or searching for your school district or state. You may also need to search for the school using the acronym or full name, for example "USU" and "Utah State University".

Hoe kan ik als cursusleider de iCal-feed van de Kalender bekijken om me te abonneren op een externe kalender?

De iCal-feed voor Kalender bevindt zich in de zijbalk van je kalender. Je kunt de iCal-feed importeren in elke kalender-app die de iCal-indeling accepteert, zoals Google Agenda, Apple Agenda, Outlook en Yahoo Calendar. Je kunt de kalenderfeed ook downloaden als ICS-bestand. Het kalenderfeed bevat evenementen en opdrachten vanuit al jouw Canvas Kalenders.

Opmerking:

• Toekomstige evenementen tot 366 dagen in de toekomst en verstreken evenementen binnen 30 dagen in het verleden worden meegenomen als een Canvas-kalender naar een ander kalenderprogramma wordt geëxporteerd. De kalenderfeed bevat maximaal 1000 items.
  • Cursisten zien de To-do-items niet in de iCal-feed van hun Kalender.

Kalender openen

Kalender openen

Klik op de link Kalender (Calendar) in het Globale Navigatiemenu.

Kalendarfeed openen

Kalendarfeed openen

Klik op het Kalenderfeed [Calendar Feed] link.

Kalendarfeed kopiëeren

Kalendarfeed kopiëeren

Kopieer de link in het tekstveld [1].

Als je de feed als een ICS-bestand wilt downloaden, klik je op de link Hier klikken om de feed weer te geven (click here to view the feed) [2].

Was this article helpful? Yes No
Embed this guide in your Canvas course:

Note: You can only embed guides in Canvas courses. Embedding on other sites is not supported.