Hvordan registrerer jeg meg for en Gratis-for-lærer Canvas-konto som instruktør?

Dersom du ikke allerede har en Canvas-konto, vil du måtte opprette en konto før du kan logge på Canvas.

Dersom du bruker Canvas gjennom din institusjon, har du sannsynligvis allerede en konto og må akseptere en emneinvitasjon. Institusjonen vil sende deg innloggingsinformasjon på e-post. Dersom du ikke har en konto ennå, kan du opprette en konto når du godkjenner emneinvitasjonen. Hvis institusjonen bruker Canvas og du har problemer med kontoen din, kontakt systemansvarlig for hjelp.

Hvis institusjonen ikke bruker Canvas, kan du opprette din egen konto, også kjent som en gratis-for-lærer konto, for å opprette dine egne emner.

Merknader:

Angi URL

Opprett din egen konto

Skriv inn Canvas registrerings URL (f.eks canvas.instructure.com) i nettleseren.

Opprett en Canvas-konto

Opprett en Canvas-konto

Klikk på Trenger du en Canvas bruker? lenken.

Registrer deg som lærer

Logg inn som lærer

Klikk på « Jeg er en lærer » (I'm a Teacher)-tasten.

Opprett kontoen din

Opprett kontoen din

For å registrere deg for en gratis Canvas-lærerkonto, må du skrive inn navnet ditt i For navn (First Name)-feltet [1] og Etternavn (Last Name)-feltet [2].

Klikk rullegardinmenyen Kontotype (Account Type) [3]og velg Lærer.

Klikk på Send inn (Submit)-knappen [4] for å fortsette.

Angi kontoinformasjonen

Angi kontoinformasjonen

Du må fylle ut følgende felt for å fullføre registreringen og opprette en konto:

  • E-post-adresse (Email Address) [1]
  • Telefonnummer (Phone Number) [2]:
  • Land (Country) [3]
  • Organisasjonstype (Organization Type) [4]:
  • Jobbtittel (Job Title) [5]
  • Skole/organisasjon (School/Organization) [6]
  • Hvorfor Canvas (Why Canvas) [7]
  • Passord (Password) [8]

Klikk, for å bekrefte at du godtar vilkårene for bruk og personvernerklæringen, Jeg samtykker til å motta markedskommunikasjon fra Instructure, og til behandlingen av mine personopplysninger av Instructure, i samsvar med og som beskrevet i avmerkingsboksen for personvernreglene (I consent to receiving marketing communications from Instructure, and to the processing of my personal data by Instructure, in accordance with and as described in the privacy policy) [9] og avkryssingsboksen Jeg godtar brukervilkårene for Canvas Gratis-for-lærer (I agree to the Canvas Free for Teacher Acceptable Use Policy) [10].

Klikk på Send inn (Submit)-knappen [11] for å opprette kontoen din.

Vis Canvas-bruker.

Vis Canvas-bruker.

Du vil bli automatisk logget inn på din Canvas-konto. For å vise Canvas, klikk på Kom i gang (Get Started)-tasten.

Fullfør registrering

Fullfør registrering

For å fullføre registreringen for Canvas, logg inn med e-postkontoen din. Lokaliser registrasjons-eposten, og klikk Trykk her for å fullføre registreringsprosessen (Click here to finish the registration process)-lenken.

Opprett passord

Opprett passord

Skriv inn et passord for kontoen din i « Passord » (Password)-feltet [1]. Velg tidssonen din i rullegardinmenyen Tidssone (Time Zone) [2]. Klikk på « Registrer » (Register)-tasten [3].